Talent on Campus
Currículum
Des de 2002 soc el responsable de la Unitat de Menopausa d'Alt Risc. També he estat en diferents societats com a membre i president de la Secció de Menopausa de la Societat Catalana d'Obstetrícia i Ginecologia (SCOG) durant vuit anys.
Sóc tutor i coordinador de la Unitat Docent Multidisciplinària fins a l'actualitat, membre electe de la Comissió Nacional de l'Especialitat del Ministeri de Sanitat de Madrid, membre de la Comissió de selecció de nous tutors de la Conselleria de Sanitat, adjunt a la Direcció de docència i vicepresident de la Comissió de Docència Central de l'Hospital Vall d'Hebron fins gener del 2020.
Respecte a la formació, sóc participat en congressos nacionals, internacionals i mundials de la meva especialitat presentant tant comunicacions com pòsters i també com a ponent com a referent en menopausa. A part, sóc participat en cursos de formació docents tant per a residents com per a tutors.
El 2012 vaig obtenir el màster oficial d'educació mèdica.
Altres institucions amb les quals està vinculat
Vocal de la Comissió Nacional d'Especialitats Ginecologia-Obstetrícia, del Ministeri de Sanitat.
Notícies
Carreras Moratonas
Carreras Moratonas
Suy Franch
Suy Franch
Herrero García
Herrero García
Arévalo Martínez
Arévalo Martínez
Goya Canino
Goya Canino
Calero Fernández
Calero Fernández
Mendoza
Mendoza
Avilés García
Avilés García
Farràs Llobet
Farràs Llobet
Catalán Martínez
Catalán Martínez
Brik
Serrano Sanchez
Serrano Sanchez
Bonacina