Hagamos el nuevo Vall d'Hebron contigo

Plan estratégico 2021-2025

Imagen de José Álvarez Sabín
 
User info Wrapper
imagen
User info

Dr. José
Álvarez Sabín

Dr.
José
Álvarez
Sabín

M’he format i he treballat sempre a l'Hospital Vall d'Hebron, on dirigeixo el servei de Neurologia des del 2004. Em sento molt orgullós d’haver creat un equip de neuròlegs i investigadors apassionats pel seu treball i que, col·laborant amb altres equips nacionals i internacionals, contribuïm a tractar millor i prevenir les malalties neurològiques, obrint-nos a la comunitat i apropant-nos a l’entorn dels nostres pacients, els quals constitueixen el centre de la nostra activitat assistencial.

Centers Info

Instituciones de las que forma parte

Hospital General

Jefe de Servicio
Neurología
Dónde encontrarlo
Curriculum

Currículum

Sóc cap de Servei de Neurologia de l'Hospital i professor titular de Neurologia a la UAB. Vaig ser president de la Comissió de Malalties Neurològiques i Mentals de la Subdirecció General d'Investigació Sanitària de l’ISC-III (2004-2007), coordinador adjunt de l'àrea de Medicina Clínica de l'ANEP (2007) i del Grup d'Estudi de les Malalties Cerebrovasculars de la SEN (2004-2008), membre del Comitè Tècnic de Redacció de l'Estratègia en l'Ictus del SNS (2008), redactor del Pla d'Atenció Sanitària a l'Ictus (SEN) i del Document Marc del Pla d'Atenció a la Malaltia Vascular Cerebral i sóc membre de la seva Comissió Permanent (Servei Català de Salut). He estat coordinador del grup de treball “Malalt amb ictus” i dels protocols, Codis d’Activació i Circuits d’Atenció Urgent a Barcelona (Consorci Sanitari Barcelona) i redactor d’11 Guies de Pràctica Clínica.
Docència i recerca
He dirigit 61 cursos de doctorat (UAB) i 38 tesis doctorals. He obtingut 22 beques del Fons d'Investigació Sanitària, Societats Científiques, Fundacions i Institucions. Sóc autor de més de 300 articles en revistes científiques indexades (F.I. > 1.600) i editor de 18 llibres científics. Investigador principal de 47 assaigs clínics internacionals. Participo en 20 línies d'investigació en biomarcadors i farmacogenètica en ictus, genètica en la migranya i en l'ELA, entre d'altres.
D’entre els premis obtinguts, a destacar els següents: innovació i excel·lència en Gestió Clínica (2003), a les millors pràctiques clíniques (Dirección General de l'Agencia de Calidad del SNS, 2008), a la trajectòria científica en ictus (SEN, 2011) i a la millor trajectòria professional i acadèmica (“E. Bertran Rubio”, 2013).

 
Profesionales relacionados
Dr. Xavier
Montalban Gairín
Jefe de Servicio
Neuroimmunología clínica
Sra. Nadia
Puertas Porrino
Sra. Pilar
Meler Amella
Supervisora de Enfermería
Dra. Marta
Rubiera
Médico
Neurología
Dra. Patricia
Pozo Rosich
Investigador Principal
Cefalea y dolor neurológico
Dra. Marta
Torres Ferrús
Investigadora
Cefalea y dolor neurológico
Dr. Oriol
de Fàbregues
Investigador Principal
Enfermedades neurodegenerativas
Dra. Maria
Salvadó
Investigadora
Sistema nervioso periférico
Sra. Cristina
Rivera Rubio
Fisioterapeuta
Neurología
Fisioterapeuta
Medicina Física y Rehabilitación
Sra. Elisenda
Conde Rodriguez
Enfermero/a
Neurología
Enfermero/a
Sistema nervioso periférico

Busca las líneas estratégicas y los objetivos y conoce todo el que estamos trabajando conjuntamente

1. Elige una o varias líneas estratégicas